Verzenden & Retourneren

Ik wil wat bestellen rekenen jullie ook verzendkosten?

Voor bestellingen met een waarde van onder de € 25,00 rekenen wij € 3,50 aan verzendkosten. Alles boven de € 25,00 wordt gratis verzonden!

Wat is de status van mijn bestelling?

We willen je allereerst bedanken voor je vertrouwen en we houden je graag op de hoogte. Dus ook over jouw bestelling bij ons:

Jouw bestellingEen bericht voor jou
...is met grootste zorg afgehandeld Je ontvangt een orderbevestiging
.. is meegegeven aan de bezorgdienst! Je ontvangt een verzendbevestiging

 

 

 

Nadat het pakket is verzonden, volg je het via de Track & Trace link op de website van de bezorgdienst van jouw bestelling. Je vindt deze link in de verzendbevestiging. Bij kleinere producten die als briefpost verstuurd worden, vind je geen Track & Trace in de verzendbevestiging. Deze zendingen kun je namelijk niet volgen via de Track & Trace. Wij proberen je bestelling binnen 2 tot 3 werkdagen te verzenden.

Ik ben van gedachte veranderd en ik wil mijn bestelling retourneren.

Dit vinden wij natuurlijk heel jammer! Voor het retourneren van je bestelling kun je contact met ons opnemen via het contactformulier op de website of door een e-mail te sturen naar info@dehardloopfabriek.nl. De verzendkosten bij retourneren worden door ons betaald! Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Wij verzenden op dit moment alleen naar België. Wij hanteren hiervoor dezelfde standaard verzendkosten.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen.

Je verwacht een pakketje, maar deze is (nog) niet geleverd. Dat is vervelend, maar geen zorgen. Controleer eerst de onderstaande punten:

Controleer de Track & Trace code van je pakketje

In de verzendbevestiging vind je de Track & Trace code. Controleer via deze link op de Track & Trace pagina of de tijdvakindicatie van de levering mogelijk is verschoven.

Controleer het bezorgadres

Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld?

Controleer je brievenbus

Heb je een Niet thuis-bericht ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland. Mocht je dan alsnog geen pakket ontvangen, neem dan contact met ons op via het contactformulier op de website. 

Mijn product is beschadigd geleverd.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling en heel vervelend. Neem contact met ons op via het contactformulier op de website.

Ik ben ontevreden over de bezorgdienst. Waar kan ik dit melden?

Dat vinden we erg vervelend. Maak een duidelijke klachtomschrijving (incl. ordernummer) en e-mail dit naar info@dehardloopfabriek.

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2017 - 2018 De Hardloop Fabriek | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Wat fijn dat je er bent! Om je ervaring te optimaliseren maken wij gebruik van cookies! Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.