Vraag & Antwoord

Wie zijn jullie?                                                                                                                            Wij zijn DE webshop voor je hardloopaccessoires! Voor meer informatie over ons klik hier!

Jullie hebben geen keurmerken of reviews. Zijn jullie wel te vertrouwen?        Dat klopt. Wij hebben op dit moment nog geen keurmerken, want wij vinden dat je die moet verdienen door jezelf te bewijzen met een uitstekende service en niet door een k eurmerk te kopen kopen. 

Ik wil een product bestellen, maar het is uitverkocht.                                               Dat vinden wij heel vervelend. Maar niet getreurd! Stuur een e-mail naar info@dehardloopfabriek.nl met daarin het product dat je graag wilt hebben. Vervolgens zullen wij ervoor zorgen dat je op de hoogte wordt gehouden over de verkrijgbaarheid van het product.

Ik kan nergens een telefoonnummer vinden. Hoe kan ik jullie bereiken?          Dat klopt! Wij zijn startende ondernemers die nog geen investering kunnen doen in een klantenservice of callcenter. Daarom gaat alles via e-mail of via het contactformulier op onze website.

Hebben jullie ook een bezoekadres?                                                                               Nee, wij hebben geen bezoekadres. Wij zijn een webshop en hebben dus geen winkel waar je ons kan bezoeken. Wij zijn wel vertegenwoordigd met een stand op een aantal hardloopevenementen. Daar ben je natuurlijk altijd van harte welkom!

Ik heb het contactformulier gebruikt. Wanneer kan ik antwoord verwachten?  Bedankt voor je bericht! Binnen 24 uur kun je een antwoord terug verwachten.

Hebben jullie cadeaubonnen?                                                                                         We hebben op dit moment helaas nog geen cadeaubonnen.

Ik heb een kortingscode gekregen, maar deze doet het niet.                              Dat vinden wij heel vervelend! Heb je toevallig gekeken of er een bepaalde geldigheidsduur of een minimum bedrag geldt? Is dit niet het geval? Dan helpen wij je graag via het contactformulier. Vermeld hierbij hoe je de code hebt gekregen en wat je precies wilt bestellen. Dan zullen wij ervoor zorgen dat het in orde komt.

Ik heb een klacht. Waar kan ik deze melden?                                                                  Wij vinden het heel erg jammer dat je niet tevreden bent met onze dienstverlening. Wij streven er elke dag naar om je van de beste service te voorzien. Het kan gebeuren dat er wat fout is gegaan en we gaan onze uiterste best doen om weer een lach op jouw gezicht te krijgen! Formuleer je klacht zo uitgebreid mogelijk en e-mail deze naar info@dehardloopfabriek.nl. Je kunt binnen één werkdag van ons een inhoudelijke reactie verwachten.

Ik heb een vraag die niet hier bij staat. Waar kan ik mijn vraag stellen?            Overige vragen kan je altijd stellen via het contactformulier op de website of door een e-mail te sturen naar info@dehardloopfabriek.nl.

 

 

Aanbieding

Bandana Wild Flower € 9,95 € 4,95

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2017 - 2020 De Hardloop Fabriek | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel